مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: صبح امروز محیط‌بان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات در درگیری با شکارچی غیرمجاز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

محیط بان شمیرانات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط ‌عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، سعید محمودی افزود: ساعت ۷ صبح امروز یک متخلف شکار و صید در منطقه راحت‌آباد این شهرستان با محیط‌بانان درگیر و پس از مجروح کردن یکی از محیط‌بانان از منطقه متواری شد.

وی با بیان اینکه این محیط‌بان در ارتفاعات منطقه از ناحیه پا و شکم مجروح شده است، افزود: بلافاصله هماهنگی‌های لازم با اورژانس و هلال‌احمر برای انتقال این محیط‌بان از ارتفاعات منطقه انجام شد و وی به یکی از بیمارستان‌های استان تهران انتقال یافت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه متخلف در هنگام متواری شدن اسلحه خود را رها کرده و پا به فرار گذاشته است، گفت: هماهنگی‌های لازم برای دستگیری این ضارب متواری انجام شده است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

براساس ماده ۶۷۹ قانون مجازات اسلامی هرکس به عمد و بدون ضرورت حیوان حلال گوشت متعلق به دیگری یا حیوانی که شکار آن توسط دولت ممنوع اعلام شده را بکشد یا مسموم کند مجرم به حساب می‌آید.

کد خبر 547728

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha